...

Allting handlar inte om dig. "Tragiskt" hur folk kommunicerar genom bloggar ist för att säga saker som dom är, rakt ut till personen. "Den personen gör det han/hon tror ska såra den andra." Jo för det är ju verkligen menat så. Men det är lätt att säga saker man TROR, som jag fick lära mig av, ja du vet. Moget att kalla något någon annan skriver för tragiskt, när man inte har en aning om varför den personen skrev det. Utan rentav bara tror. Samtidigt som man själv gör "samma"sak. 

Jag kommer aldrig sluta ä***a dig HH. Men sluta tro..


Skitsamma, jag köpte spelet Assassin's Creed: Brotherhood idag, ska bli kul att spela då jag spelat dom 2 tidigare spelen i serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0